System rezerwacji miejsc

Aula Uniwersytecka – koncerty okolicznościowe

System rezerwacji miejsc wymaga przeglądarki obsługującej JavaScript.

{event_date}, g. {event_time}

{event_name}

{event_description}

{event_location}

Dziękujemy za zainteresowanie wzięciem udziału w wydarzeniu. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami. Na dole strony znajduje się formularz umożliwiający wygenerowanie indywidualnego odnośnika.

  1. Proces rezerwacji miejsc składa się z trzech etapów:
    1. Zarejestrowanie adresu e-mail
      Zgłoszenie chęci wzięcia udziału w wydarzeniu
    2. Dokonanie rezerwacji
      Potwierdzenie chęci wzięcia udziału w wydarzeniu i wybór miejsc z wykorzystaniem indywidualnego odnośnika
    3. Pobranie biletów
  2. Zarejestrowanie adresu e-mail

    Na podany adres e-mail zostanie przesłany indywidualny odnośnik umożliwiający dokonanie rezerwacji oraz pobranie biletów.

    1. W systemie można zarejestrować wyłącznie studencki lub pracowniczy adres e-mail w domenie amu.edu.pl, ump.edu.pl, up.poznan.pl oraz awf.poznan.pl (zakończony np. @amu.edu.pl, @st.amu.edu.pl lub @o365.amu.edu.pl).
    2. Na podany adres e-mail zostanie przesłany indywidualny odnośnik umożliwiający dokonanie rezerwacji oraz pobranie biletów.
  3. Dokonanie rezerwacji
    1. Moduł rezerwacji miejsc zostanie uruchomiony 2024-01-09 09:00:00. Indywidualny odnośnik, o którym mowa wyżej, stanie się aktywny w tej samej chwili.
    2. Każdy indywidualny odnośnik umożliwia zarezerwowanie co najwyżej dwóch miejsc siedzących. W formularzu rezerwacji należy wskazać liczbę miejsc (jedno lub dwa) oraz sektor (parter lub balkon). System zaproponuje najlepsze miejsca dostępne w chwili dokonywania wyboru lub poinformuje o czasowym braku miejsc.
    3. W przypadku chęci zarezerwowania dwóch miejsc, system spróbuje wybrać dwa najlepsze miejsca sąsiadujące bezpośrednio ze sobą. Jeśli okaże się to niemożliwe, system zaproponuje dwa najlepsze miejsca pojedyncze.
    4. Wybrane przez system miejsca zostaną automatycznie zarezerwowane na okres 90 sekund. W tym czasie należy wprowadzić imiona i nazwiska gości i ostatecznie potwierdzić chęć zajęcia wskazanych miejsc. Dopiero ostateczne potwierdzenie chęci zajęcia miejsc powoduje zarezerwowanie ich na stałe.
  4. Pobranie biletów
    Po zakończeniu procesu rezerwacji miejsc, można od razu pobrać bilety w formacie PDF. Pobranie biletów jest możliwe także w późniejszym czasie, po kliknięciu na indywidualny odnośnik przesłany w wiadomości e-mail na początku procesu rezerwacji.

Proszę podać swój adres e-mail, a następnie kliknąć na przycisk Wygeneruj indywidualny odnośnik.

Bilet

  • Data: {chair_date}
  • Sektor: {chair_sector}
  • Rząd: {chair_row}
  • Miejsce: {chair_number}

Czy wskazana powyżej osoba będzie w stanie okazać pracownikowi UAM certyfikat szczepienia przeciwko COVID-19?

Wybrane dla Pana/Pani bilety będą dostępne jeszcze przez 90 sekund(y). Jeśli chce Pan/Pani, aby zostały one przydzielone na stałe, proszę wypełnić pola przy odpowiednich biletach, a następnie kliknąć na poniższy przycisk. Po upływie czasu bilety wrócą do puli i ktoś inny będzie mógł je zarezerwować.

Chcę zarezerwować na w dniu

Dziękujemy za zarejestrowanie się. Poniżej może Pan/Pani pobrać bilety, które upoważniają do wzięcia udziału w koncercie. Indywidualny odnośnik przesłany na podany adrs e-mail na początku rejestracji umożliwia pobranie biletów w dowolnym momencie.

Bilet

{chair_reg_first_name} {chair_reg_last_name}

  • Data: {chair_date}
  • Sektor: {chair_sector}
  • Rząd: {chair_row}
  • Miejsce: {chair_number}
  • Certyfikat COVID: {chair_reg_vaccination_cert}
Pobierz bilet